Na trh prišla unikátna novinka – parfum Magnetista, ktorý pomôže ženám pritiahnuť svoju budúcu, alebo opätovne pritiahnuť už existujúcu lásku. Parfum Magnetista od Oriflame bol totiž vyvinutý s cieľom nielen krásne voňať, ale podčiarknuť príťažlivosť ženy. Preto ho majsterky perfumérky Emilie Coppermann a Aliénor Massenet vyvíjali v spolupráci s vedcami.

Spoločnými silami využili silu kvetu mučenky, v ktorom je obsiahnutá rastlinná zložka chrysín. Tá povzbudzuje tvorbu testosterónu a stimuluje mužské zmysly. Práve táto zložka má za následok jedinečné výsledky neurovedeckých štúdií, ktorým bol parfum podrobený. Parfum bol testovaný až trikrát v panelových prieskumoch na mužoch v laboratórnych podmienkach. Počas jediného vystavenia parfumu boli preukázané značné výsledky. Klinické testy dokázali, že Magnetista spúšťa pozitívne emócie v mozgu, podporené meraním zvýšenej vlnovej aktivity mozgu a pohybu oka.

Emočno-psychologické testy zároveň potvrdili výrazný nárast v emóciách spájajúcich sa s príťažlivosťou – pôžitok, obdiv a záujem o dámu. Príťažlivosť k naparfumovanej dáme bola zvýšená u 2 z 3 mužov. Okrem kvetu mučenky v absolútne ženskom parfume, pocítite aj nerolové kvety, ružové korenie, čiernu ríbezľu, pižmo, santalové drevo či vanilku. Zaregistrujte sa na oriflame.sk a nakupujte všetky produkty so zľavou až 20 %!

Otestovali ho aj na Slovensku

V spolupráci so zoznamovacou agentúrou LáskaTu vyskúšala značka Oriflame parfum Magnetista implementovať priamo tam, kde sa ľudia zoznamujú a kde chcú osloviť osobu opačného pohlavia. Využili sme možnosť ponúknuť dámam aplikáciu parfumu pred rýchlym rande – speed datingom. Malý test vyskúšali v polovici augusta, a to na dámach v dvoch vekových skupinách – 25 – 37 a 37-42 rokov. Z celkového počtu 30 dám sa rozhodlo test podstúpiť 7, čo ukázalo, že dámy pri prvom rande prisudzujú parfumu mimoriadnu dôležitosť. Väčšina z tých, ktoré parfum Magnetista odmietli, priznali, že chcú mať svoj parfum, ktorý poznajú a dôverujú mu.

Ako speed dating prebieha? Pri spoločnom stole sa stretnú jedna dáma a jeden pán a majú 4 minúty na to, aby sa rozprávali, spoznali. Bezprostredne po týchto 4 minútach označia, či by sa chceli s daným mužom, príp. s danou ženou, stretnúť ešte raz. Tí, ktorí sa označia vzájomne, následne dostanú svoje kontakty a môžu svoj vzťah rozvíjať v bežnom živote a jednoducho absolvovať svoje skutočné rande mimo zoznamovacej agentúry.

A ako to dopadlo? Dámy, ktoré použili parfum Magnetista, získali v priemere o 15 % viac lajkov ako dámy bez Magnetisty. A to dokonca aj vo vyššej vekovej kategórii, kedy je to už, nanešťastie, náročnejšie. Znamená to že, tie dámy, ktoré použili parfum Magnetista, sa páčili o 15 % väčšiemu množstvu mužov ako tie, ktoré ho nepoužili.

Vďaka zoznamovacej agentúre Láska sa teda v prirodzených podmienkach potvrdilo, že Magnetista funguje aj v praxi mimo laboratórnych podmienok a že neurovedecké štúdie sa jednoducho nemýlia.

1 KOMENTÁR

Pridaj komentár