Cenu verejnosti pre najlepšie komunikujúcu automobilovú značku roku 2019 na Slovensku získala automobilka Hyundai. V národnej súťaži Hermes komunikátor roka o tomto prestížnom ocenení rozhodlo hlasovanie verejnosti.

Súťaž Hermes komunikátor roka už šiesty rok v poradí hodnotí najlepšiu komunikáciu medzi firmami a zákazníkmi. Práve aktuálny šiesty ročník priniesol významné ocenenie pre automobilovú značku Hyundai, ktorá získala prestížnu Cenu verejnosti 2019 v kategórii Automobily. Do hlasovania verejnosti sa v roku 2019 zapojilo vyše 45-tisíc ľudí. Hyundai získal cenu verejnosti v Hermes komunikátor roka po prvý raz, čím sa mu podarilo zosadiť z trónu tradičných víťazov hlasovania verejnosti z predchádzajúcich ročníkov.
Čo k tomuto úspechu povedal pri preberaní ceny Marek Kopča, marketing a PR manažér Hyundai Motor Slovakia? „Teší nás každé ocenenie, ale najväčšiu radosť máme z pozitívnej spätnej väzby od našich zákazníkov a fanúšikov. Ocenenie v súťaži Hermes komunikátor roka v hlasovaní verejnosti si mimoriadne ceníme, pretože nám naznačuje, že naša transparentná, férová a autentická komunikácia nachádza u verejnosti pozitívnu odozvu.“
FOTO: HERMES komunikátor roka