Každý z nás má za sebou jedinečný príbeh, vlastné zázemie, skúsenosti a presvedčenie. Tieto rozdiely vytvárajú farebné prostredie a rôznorodú partiu ľudí, naplnenú príležitosťami a ambíciami.

Všetci však milujú tenisky. Niekto preferuje Nike, iný zas dýcha pre Adidas! No spoločne ich spája vzájomný rešpekt.

Footshop nie je len obchod plný tenisiek, ale aj komunita, ktorá sa snaží spájať kultúry a subkultúry, skupiny aj jednotlivcov v jednu veľkú rodinu. Ide o platformu, ktorá chce inšpirovať svet okolo nás.

„Za tým všetkým sa skrýva veľká zodpovednosť, a to nielen voči naším fanúšikom, ale aj voči svetu. Rozhodli sme sa túto zodpovednosť prijať v plnom rozsahu a šíriť to, čo považujeme za najdôležitejšie – toleranciu a otvorenosť. Veríme, že naši fanúšikovia sú s nami, a tak rovnako ako celý tím Footshopu rešpektuje každého bez predsudkov a takého, aký je,“ prezradil Boris Belluš, brand manažér zo slovenského Footshopu.

Je najvyšší čas, aby sme spoločne posunuli hranice a zbúrali pomyselnú stenu, ktorá našu spoločnosť stále rozdeľuje. Žijeme v 21. storočí a ľudstvo už prešlo obrovský kus cesty.

Toľko spomínaná rovnoprávnosť sa týka úplne všetkých – bez ohľadu na to, akého sme pohlavia, vyznania alebo rasy. Stále sa však stretávame s prostredím, ktorému vládne netolerancia a diskriminácia voči tým, ktorí nezapadajú do „škatuľky“ normálnosti.

Tieto názory sa odrážajú aj v oblečení. Do predaja sa totiž dostáva špeciálna módna kolekcia, ktorú rozhodne neprehliadnite.

Pridaj komentár