Veľkolepú Párty X pripravila pri príležitosti desiatych narodenín pre svojich klientov a obchodných partnerov investičná spoločnosť PROXENTA.

Že pôjde o skutočne výnimočnú udalosť, bolo jasné už pri vstupe. Pozvaných hostí totiž vítal robot Pepper, ktorý neskôr slávnostný večer v priestoroch bratislavského Hotela Radisson Blu Carlton moderoval.

Sekundoval mu pri tom známy moderátor Matej Sajfa Cifra. „Toto je budúcnosť, moje profesné dni sú spočítané. S robotom moderujem po prvýkrát,“ vyjadril sa s úsmevom a následne svoje slovo odovzdal hostiteľovi večera Pavlovi Kožíkovi: „Snažíme sa o budovanie hodnôt, pretože investičná spoločnosť PROXENTA nie je len excelovská tabuľka. Snažíme sa byť iní – flexibilní a úprimní,“ povedal prítomným vo svojej ďakovnej reči. Majiteľ a generálny riaditeľ sa počas eventu predstavil aj v netradičnej úlohe – ako spoluautor parfému.

Parfém X s podtitulom Pre tých, ktorým voňajú peniaze, navrhnutý špeciálne pre túto príležitosť, slávnostne pokrstila krásna Miss Slovensko 2007 Veronika Vágner Husárová: „Chcela by som mu zapriať veľa úspechu, cieľavedomosti, ctižiadostivosti a nech roztancuje každú dušu,“ zapriala mu.

Asi každá duša počas noci tancovala. Dopomohli k tomu kapela IMT Smile na čele s Ivanom Táslerom a bubenícka show Ritmo Factory spolu s exotickými latino tanečnicami. Počas barmanskej show sa predstavil jeden z najlepších slovenských barmanov Peter Marcina s jedinečným Cocktailom X, vytvoreným výhradne na túto príležitosť.

Slávnostného večera sa taktiež zúčastnila kubánska speváčka Glenda Lopez v spoločnosti Jozefa Jopa Poláčka a ich syna Joshua, či Miss Slovensko 2009 Barbora Franeková.
Prečo X?
Symbol X, ktorý niesol názov párty, nebol náhodný. Rovnako ako nebol náhodný ani dátum akcie (10.10.) či názov nového firemného magazínu X (bude vychádzať dvakrát ročne) a ďalších špeciálnych prvkov predstavených na evente.

X totiž symbolicky odkazuje na jubileum a zároveň predstavovalo najvýraznejšie písmeno v názve investičnej skupiny PROXENTA. Tento originálny koncept pre spoločnosť navrhla Monika Balgová, riaditeľka marketingu a PR skupiny Proxenta.