– Švédsky gigant kozmetických technológií bojuje proti zastaraným štandardom krásy a hovorí o sebavedomí, rozvoji a podpore –

S takmer 70 % zamestnankyňami, z ktorých zastáva až 60 % vedúce pozície, rúca švédska spoločnosť FOREO v oblasti skin-tech rodové predsudky a tvorí cestu k rovnosti na pracovisku. Pri príležitosti tohtoročného Medzinárodného dňa žien FOREO spustilo globálnu kampaň s názvom „Beauty is a statement“, ktorá zdôrazňuje, že krása je skôr voľbou ako vlastnosťou.

“V spoločnosti FOREO vždy hľadáme spôsoby ako dať ľuďom dobrý pocit a podporiť ich na ceste za ich snami a úspechom.Väčšina verí, že krása vytvára sebavedomie, my však vieme, že práve sebavedomie a jedinečnosť sú to, čo vás robí skutočne krásnou. Tento Medzinárodný deň žien chceme dať všetkým krásnym ženám dar sebavedomia, takže po prvýkrát bude naša špeciálna ponuka zahŕňať LUNA 3 plus, bestseller FOREO, ktorý kombinuje naše tri kľúčové technológie: T-Sonic pulzácie, Thermo-Tech a mikroprúdy,“ vysvetľuje Boris Trupcevic, CEO FOREO.

Spoločnosť FOREO vykonala výskum s cieľom preskúmať „predpojatosť krásy“ prostredníctvom ľudskej evolúcie a zistila, že dokonca aj v prehistorických dobách sa zdalo, že konvenčná krása prináša určité výhody. Bolo to spojené s dobrom, a preto boli „krásni“ členovia akéhokoľvek kmeňa vnímaní ako jemnejší, zdravší a úprimenejší. Dnes máme niekoľko štúdií, ktoré odhaľujú, že máme zmysel pre to, kto je krásny už od narodenia. Už 6-mesačné bábätká sa radšej pozerajú a komunikujú s jedincami, ktorí majú objektívne krajšie tváre, čím vrhajú nové svetlo na štandardnú predstavu, že to čo je a čo nie je krásne, sa ľudia učia až procesom socializácie.

Ďalším fascinujúcim fenoménom týkajúcim sa skreslenia krásy je vzostup pulchronómie, relatívne novej oblasti v ekonómii. Autori tejto teórie zdokumentovali „prémiu za krásu“ a „trest za škaredosť“ na pracovisku v spoločenských rokovaniach a v manželstve. Podľa ich zistení je pravdepodobnejšie, že atraktívni ľudia budú zamestnaní, pracujú produktívnejšie a ziskovejšie, dostávajú vyššiu mzdu, vyjednávajú si pôžičky s lepšími podmienkami a majú pekných a vysoko vzdelaných manželov, pričom dospeli k záveru, že krása je v očiach pozorovateľa, nakoľko pozorovatelia majú tendenciu súhlasiť.

„FOREO bude aj naďalej zastávať krásu ako aj rodové záujmy tým, že bude robiť to, čo robí najlepšie, a to je dávať ľuďom dar sebavedomia a podporovať ich, aby boli skutočne krásnymi, predvádzajúc svoju jedinečnú krásu namiesto binárnej tváre krásy jednej generácie,“ hovorí Trupcevic.

Pokračuje: „Ak však máte problémy a potrebujete malú pomoc so sebavedomím, naša špičková technológia vám môže poskytnúť riešenie a pohodlie. Až 34 % ľudí uvádza, že sa v práci cítia nespravodlivo posudzovaní v dôsledku zlej pleti. Dobrý a nepriestrelný režim starostlivosti o pleť je dobrým miestom, kde začať.“

Švédsky gigant v technológiách pre krásu je známy najmä svojim radom LUNA – svetovo najjemnejšími sonickými kefkami na čistenie pleti z toho najčistejšieho silikónu. Všetky zariadenia z radu LUNA majú jedinečné T-Sonic pulzácie, ktoré putujú hlbšie do vrstiev pokožky, stimulujú krvný obeh a dostávajú kyslík na povrch, zatiaľ čo odstraňujú nečistoty zachytené v póroch. LUNA je vybavená mäkkými silikónovými štetinami, ktoré zaistia hĺbkové a zároveň jemné čistenie, pričom bariéra vašej pokožky zostane neporušená. Zároveň odstráni až 99,5 % nahromadených toxínov (stopy make-upu, prebytočný kožný maz a odumreté bunky).

Pridaj komentár