Bezpečné cestovanie je dnes medzi turistami a dovolenkármi najčastejšie skloňovaným slovným spojením. A nie je sa veru čomu čudovať. Letná dovolenka a cestovanie vôbec, sa v súčasnosti veľmi zmenilo a väčšinu z nás dostalo do situácie, akú sme doteraz nepoznali. Možnosť vycestovať za hranice a strach z bezpečnosti hotelov a ubytovacích zariadení, sa dnes týkajú azda každého.

Tisíce ľudí svoje letné dovolenky zrušili alebo prestali úplne plánovať a v mnohých krajinách sa cestovný ruch úplne zastavil. Ak aj vy patríte medzi tých, ktorí sa obávajú vyraziť na dovolenku alebo predĺžený víkend, máme pre vás skvelý tip, ktorý vám dodá potrebnú dávku bezpečia i odvahy. Je ním inovatívny český projekt bezkontaktnej recepcie MyStay.

Aplikácia MyStay Anticovid je pomocnou rukou pri znovuotvorení ubytovania a zároveň istotou pre všetkých. Pri rezervovaní pobytu tak budete celkom v bezpečí a môžete si užiť bez akéhokoľvek rizika ponúkanú službu a príjemné prostredie hotela.

Princíp je veľmi jednoduchý – všetko si objednáte online, ešte skôr ako dorazíte na miesto. Jedná sa totiž o automatizovanú komunikáciu a digitalizáciu hotelových procesov od rezervovania, on-line check-inu a check-outu, až po kúpu doplnkových služieb. Už takmer nemusíte prísť do kontaktu s hotelovým personálom, pretože všetky požiadavky je možné vyriešiť len prostredníctvom mobilného telefónu, tabletu alebo počítača. A to bez nutnosti čokoľvek sťahovať.

„Bezkontaktnú MyStay Anticovid sadu sme sa rozhodli poskytnúť pre všetky ubytovacie zariadenia na celom svete celkom zadarmo. A to vrátane pomoci s nasadením systému. Za tri roky pôsobenia na trhu sme obslúžili viac ako milión zákazníkov a dnes, v dobe, kedy je to najviac potrebné, chceme pomôcť. A to nielen kvôli dobrému pocitu. Reštart ekonomiky je nevyhnutný,“ prezradila Pavlína Zychová, zakladateľka a riaditeľka spoločnosti MyStay.

Bezkontaktnú recepciu možno využiť aj pri poznávaní krás prírody v kempoch, apartmánoch či penziónoch. Za pár minút a z akéhokoľvek miesta si môžete rezervovať alebo aj zrušiť servis a služby, ktoré ubytovacie zariadenie ponúka. A to všetko jednoducho a pohodlne.

„Myslím si, že systém MyStay je budúcnosť hotelierstva. Umožňuje poskytnúť online vybavenie hostí a eliminuje zbytočné transakčné záležitosti, ktorými musí hosť na hoteli prejsť. Tým pádom umožňuje našim zamestnancom, aby sa sústredili na poskytovanie perfektných zákazníckych služieb. Hotelierstvo vždy bolo a bude o ľuďoch. Pokiaľ sa odbúrajú transakčné veci, tak sa môže posunúť na lepšiu úroveň aj servis hotelu a personál sa môže naplno zamerať na potreby jednotlivých zákazníkov,“ hovorí Gorjan Lazarov, Chief Executive Officer Orea Hotels.

S postupným uvoľňovaním jednotlivých opatrení prichádza aj vlna obáv z cestovania. Práve tomu má bezkontaktná sada od spoločnosti MyStay predchádzať. Je dobré zachovať si základné hygienické návyky a k tomu sa snažiť nájsť pohodlnejší – bezkontaktný servis, vďaka ktorému si bude možné aj naďalej užívať krás našej alebo aj iných krajín.
