Slovenskú modelku Silviu Križanovú netreba nijak zvlášť predstavovať. Okrem svojej prirodzenej krásy a kreatívnosti, je Silvia známa aj svojou vášňou pre šport, ktorú si všimla už nie jedna módna značka. Táto vášeň sa v prípade krásnej Slovenky pretavila aj do exkluzívnej spolupráce so športovou značkou adidas, ktorá si Silviu vybrala ako svoju ambasádorku jednej z najnovších kampaní pre tento rok. Ako prebiehali prípravy a samotné fotenie tejto kampane, či ktoré zvučné mená sa na jej príprave podieľali? To, ale i mnoho ďalších zaujímavostí zo zákulisia tejto kampane nám v exkluzívnom rozhovore pre M magazín.sk prezradila známa slovenská modelka – Silvia Križanová.

#HereToCreate! Aj takýto je odkaz najnovšej kampane športovej značky adidas, v ktorej žiari slovenská kráska Silvia Križanová!

Sisa, len nedávno sme zachytili tvoje meno v jednej z najnovších kampaní značky adidas na Slovensku. Na aké konkrétne športové kúsky je táto kampaň zameraná?

Kampaň #HereToCreate je venovaná všetkým aktívnym ženám, ktoré nemajú rady stereotypný tréning. Zameriava sa na akýkoľvek šport, ktorý ženy robia. Práve preto ich v kampani vyzývame k tomu, aby sa nebránili ukázať svoju kreativitu a inšpirovali tým aj svoje okolie. Čo sa týka športových kúskov, tak sú to všetky aktuálne trendy: v behu a v tréningu.

Si tvárou tejto veľmi atraktívnej kampane. Aké povinnosti sú s touto funkciou spojené?

Mojou hlavnou, ale veľmi príjemnou povinnosťou je reprezentovať značku a motivovať ďalšie ženy. Keďže som značku adidas nosila niekoľko rokov už pred touto spoluprácou, je pre mňa veľmi prirodzená jej prezentácia a niektoré ženy (followerky) si ju so mnou už automaticky spájajú.

Ktoré baby okrem teba si môžeme v kampani všimnúť?

Okrem mňa, sú tvárami kampane aj tanečníčka Monika Sakmanová (ktorú môžete pravidelne vídať na televíznych obrazovkách) a profesionálna bežkyňa Petra Fašungová. Do kampane je zapojená aj modelka a moderátorka Soňa Skoncová.

Venovala si tejto kampani nejakú špeciálnu prípravu?

Ak mám pravdu povedať, tak áno. Pár dní pred fotením som z môjho jedálnička úplne vyradila sacharidy, aby sa svaly pekne vyrysovali. Trénovala som 3 dni za sebou a deň pred samotným fotením som si vyskúšala aj odvodňovanie – a nebola to veru sranda. Ale myslím, že výsledok stál za to.

Kde prebiehalo fotenie tejto kampane? Alebo ste absolvovali fotení viacero?

Fotili sme v Elektrárni Piešťany. Keďže sme fotili všetky 3 naraz v jeden deň, začínali sme veľmi skoro. Ja som bola prvá na rade a budík mi mal zazvoniť v sobotu 5:15 – ibaže nezazvonil. Zobudila som sa o hodinu neskôr a mala som necelých 40 minút na to, aby som sa z Bratislavy dostala do Piešťan. Veľmi som sa na tento deň tešila, no ani vo sne by mi nenapadlo, že pre mňa začne takto hekticky.

Kto bol hlavným fotografom kampane?

Kampaň fotil, veľmi talentovaný fotograf Peter Kubalák. S Peťom som tento rok už jednu adidas kampaň fotila, čiže som vedela, že bude všetko do detailu naplánované a to s maximálne profesionálnym prístupom. Peťo je profík, no zároveň aj veľký srandista a „moja krvná skupina“.

Koľko outfitov si v mala v rámci tejto kampane oblečených? Popísala by si nám ich?

Outfity som mala dokopy tri. Prvý bol zameraný na box – pozostával zo športovej podprsenky, modrého tielka s logom adidas, originálnych dierkovaných kraťasov, boxerskej obuvy (ktorá je úplnou novinkou) a boxerských rukavíc. Druhý outfit sa skladal z vystuženej podprsenky („must-have piece“ každej aktívnej ženy), ¾ legín a tréningovej obuvi. Posledný bol síce najmenej farebný, no veľmi originálny. Top aj legíny sú z vysokoelastického bezšvového materiálu, ktorý perfektne obopína celé telo. Veľmi efektné je dierkovanie určené na vetranie tzv. kritických miest. Na nohách som mala najpohodlnejšie bežecké tenisky UltraBOOST X.

Kto mal na starosti styling?

Styling mala na starosti Terka Nagyová z adidasu, ktorá stojí aj za vznikom tejto kampane.

Ako dlho trvala príprava a samotné fotenie kampane?

Príprava trvala niekoľko týždňov. No samotné fotenie bolo veľmi rýchle, všetko bolo premyslené, prichystané. Pri poslednom zábere so švihadlom, ktoré vlastne ani švihadlo nebolo – bol to elektrický kábel, sme museli chvíľu čakať, kým vykukne slnko. Myslím, že za 3 hodiny sme mali zvládnuté 3 hlavné fotky. Na konci ma však čakala ešte jedna skupinová s Monikou a Peťou. A ako sa zvykne hovoriť – to najlepšie na záver, finálna póza vyzerala perfektne, no zároveň veľmi krkolomne. Ja a Peťa sme sa podujali na tú jednoduchšiu časť, Monika to mala už horšie. No zvládli sme to a výsledok je super!

Kto sa postaral o vašu vizáž a vlasy?

O vizáž a vlasy sa postarala Andrea Kubaláková.

Prezradila by si nám nejakú zaujímavosť z kampane, o ktorej možno málokto vie?

No ako som už načrtla, súčasťou kampane je výzva, ktorá prebieha na Instagrame – výzva pre všetky atívne športovkyne, ktoré sa môžu zapojiť, a to pridaním fotky alebo videa z kreatívneho cvičenia na svoj Instagram profil s hashtagom #HereToCreate. Podmienkou je vyzvanie ďalších 3 kamošiek, aby túto výzvu šírili ďalej. Z tých najoriginálnejších, vyberieme tie, ktoré získajú vstupenku na exkluzívny #HereToCreate event pre seba a svoju kamošku, ktorý sa bude konať 20. mája v Design Factory v Bratislave. Kde nebudem chýbať ani ja.

Máš so značkou adidas v pláne aj ďalšie športové kampane na Slovensku?

Verím, že aj v budúcnosti budem môcť byť súčasťou kampaní pre adidas.

Ak chcete vedieť viac o #HereToCreate, stačí kliknúť tu.

Pridaj komentár