Slovenský módny návrhár Fero Mikloško ešte nikdy nebol tak blízko ako tento víkend v bratislavskom nákupnom centre Aupark, kde si od 20 – 23. marca otvoril svoj MIKLOSKO POP-UP Ateliér.
POP-UP Ateliér sa na pár dní naplnil tými najvychytanejšími kúskami z najnovšej kolekcie Little Black Collection a samotnými doplnkami značky Miklosko Fashion Design.
Nájde sa tu kúsok pre každého. Či už dámske kabelky, rozšírená kolekcia kožených tašiek určených na každodenné nosenie alebo kolekcia tričiek s autorovou štrasovou potlačou rovnako pre dámy ako aj pánov.
Ďalej ručne vyrobené brošne doplnené čipkami a štrasmi, kľúčenky a POP-UP odznaky, ktoré boli vyrobené pre túto príležitosť.
Špecialitkou, na ktorú je návrhár Fero Mikloško veľmi hrdý sú dva nové produkty z kolekcie Miklosko Home Design. Tá prvá je jeho exkluzívna vonná sviečka pod logom značky LUMINIA, ako inak s názvom MIKLOSKO. Exkluzívna je hlavne v tom, že sklo v ktorom sa nachádza prírodný vosk je ručne vyrábaný kryštál a samozrejme vonná kompozícia je záležitosťou samotného návrhára. K dispozícií sú v troch veľkostiach.
Druhým kúskom je na mieru vyrobený barový pult, ktorý je k dispozícii s dizajnérovým logom a fotkou – opäť vyrobený podľa Mikloškových predstáv o ideálnom kuse nábytku do každého štýlového interiéru.
Mmagazin.sk bol pri tom a vyspovedal Fera Mikloška priamo v ateliéri:
Prečo vlastne POP-UP Ateliér?
POP-UP je predajné miesto pre značku na krátky čas mimo zaužívaný predajný/prezentačný priestor. Mal by sprístupniť produkty viacerým zákazníkom a priniesť niečo iné, nové a špeciálne. Môj POP-UP vznikol na základe spolupráce s časopisom EVA a OC Aupark, kde som vytvoril na krátky čas predajne miesto mimo svoj ateliér s ponukou jedinečných produktov vytvorených práve pre túto príležitosť. Okrem klasiky teda aj niečo naozaj super trendy.
Ako vznikol tento projekt a jeho názov?
Projekt Eva, Hriešne dobré nákupy v Auparku má už dlhšiu tradíciu a ľudia pozitívne reagujú na tento projekt. Každý rok chce prinášať okrem zaužívanej ponuky aj niečo špeciálne pre módy chtivých zákazníkov hľadajúcich originalitu. Túto jar oslovili aj mňa, keďže úroveň akcie sa snažia zlepšovať a moja značka v tomto prípade je dôkazom, že aj návrhár s mojou reputáciou a ponukou dokáže osloviť širšiu verejnosť. Vytvoril som niekoľko špeciálnych kúskov zaujímavých nielen pre túto príležitosť, ale aj cenovou reláciou.
Čo je jeho cieľom?
Cieľom POP-UP Ateliéru je sa predstaviť a priblížiť moju tvorbu aj širšiemu spektru ľudí. Návštevníci sa dostanú bezprostredne do kontaktu s mojou tvorbou a môžu sa presvedčiť, že nie je všetko nedostupné, ako to zvyknú prezentovať niektoré média, ale že mám chuť byť v centre pozornosti aj pre mladšiu generáciu, prípadne zákazníkov, ktorí by sa chceli zoznámiť bližšie s mojimi novými nápadmi.
Ako dlho si budú môcť ľudia zakúpiť niečo od teba?
V priestoroch OC Aupark bude Miloško POP-UP Ateliér dostupný od 20.3 do 23.3.2014.
Neskôr budú tieto a ďalšie mnohé produkty dostupné aj v online – novom e-shope na stránke www.mikloskofashiondesign.sk.
Na čo všetko sa môžu ľudia tešiť?
Okrem sprievodného programu OC Aupark sa môžu tešiť na moju osobnú účasť v POP-UP Ateliéri! 🙂
Ulovte si aj vy kúsok od najznámejšieho slovenského návrhára Fera Mikloška: